آزمایش استیکر “اهدا کمک های مالی” در استوری اینستاگرام


این موضوع را اخیرا جین مانچون وانگ، محقق و تحلیلگر حوزه اپلیکیشن‌ها در تست اینستاگرام کشف کرده است. قابلیت جدید، تقریبا مشابه ابزار جمع‌آوری و اهدا کمک‌های مالی پلتفرم فیسبوک عمل می‌کند که برای امور خیریه و شخصی کاربرد دارند.

مطابق اسکرین‌شاتی که وانگ منتشر کرده، کاربران با اشاره روی استیکرهای کمک مالی (Donation) می‌توانند به فهرستی از سازمان‌های خیریه غیرانتفاعی دسترسی پیدا کرده و در صورت تمایل، وارد لینک هر کدام شده و کمک‌های خود را اهدا کنند.

ارائه ابزار جمع‌آوری کمک‌های مالی در فیسبوک، به سال ۲۰۱۵ باز می‌گردد. همچنین ابزار دیگری هم برای پرداخت مالی در مارکت پلیس و سرویس مسنجر این شبکه اجتماعی نیز ارائه می‌شود. با این وجود، اینستاگرام به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های فیسبوک در ارائه خدمات پرداخت روند آهسته‌‌تری را طی کرده به طوری که در حال حاضر قابلیت‌هایی مثل رزرو رستوران و خرید به صورت آزمایشی در اختیار جمع محدودی از کاربران این اپلیکیشن قرار گرفته است.

با این وجود، گزارشات تازه حاکی از آنند که اینستاگرام مشغول توسعه اپلیکیشنی مستقل برای خرید است و با این حساب، ارائه خدمات پرداخت و اهدا کمک‌های مالی در استوری دور از انتظار نخواهد بود.

در هر صورت، امکان اهدا کمک مالی در استوری فعلا برای تعداد محدودی از کاربران اینستاگرام مهیا شده و هنوز اطلاعاتی در مورد زمان انتشار رسمی این قابلیت در دسترس نیست. اگر جزو تسترهای اینستاگرام باشید، می‌توانید استیکر Donation را در بخش ساخت استوری‌های اینستاگرام مشاهده نمایید.

در غیر این صورت باید برای به‌روزرسانی رسمی اپلیکیشن صبر کنید.


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سیزده − یازده =