راه‌اندازی فروشگاه آنلاین اینستاگرام | مسترفالو


به گزارش مسترفالو، نام این اپلیکیشن IG Shopping است که با خواندن دیتا از فروشگاه‌های برگزیده، کالا را برای کاربر دسته‌بندی
کرده و اجازه خرید به‌صورت مستقیم را به کاربر می‌دهد.{لینک}
این اپلیکیشن همچنان درحال‌توسعه است و مدیران
اینستاگرام از هرگونه اظهارنظر دراین‌باره خودداری می‌کنند. حتی ممکن است تصمیمی
جدید باعث شود این اپلیکیشن راه‌اندازی نشود اما کارشناسان می‌گویند توانایی
بالقوه اینستاگرام برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین ستودنی است و قطعاً موفق خواهد
شد.
در حال حاضر بیش از ۲۵ میلیون بیزینس و کمپانی
روی اینستاگرام اکانت دارند و ۲ میلیون اکانت در این میان متعلق به بازاریابان و تبلیغاتچی‌های
آنلاین است که نشان می‌دهد در حال حاضر کاربران این اپلیکیشن در حال خریدوفروش از
طریق اینستاگرام هستند و اگر چنین اپلیکیشنی راه‌اندازی شود، قطعاً کاربران را
خوشحال می‌کند.
فیس‌بوک نیز حرکتی مشابه را آغاز کرده است و بحث
خریدوفروش آنلاین توسط پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی قابل‌توجه است.
اینستاگرام نوامبر ۲۰۱۶ حرکت تجاری خود را وارد
فاز تازه کرد و مارس سال ۲۰۱۷ آن را بسط داد.کمپانی‌ها می‌توانند با تگ مخصوص
کالاهای خود را لیست کرده و در اینستاگرام تبلیغ کنند.
 
 
۵۶۵۶
 


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سه − 1 =