اگر به دنبال این هست تا تعداد لایک های پست هایتان در اینستاگرام را افزایش دهید، حتما این مقاله اختصاصی را مطالعه کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی ۱۳ روش موثر به منظور افزایش لایک اینستاگرام بپردازیم.   مقدمه‌ای در رابطه با افزایش لایک اینستاگرام این روزها اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام به منبع […]

کارآفرینی و خلق ایده های جدید برای کسب و کارهای جدید در جامعه امروزی طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جلب نموده است. ایده های کارآفرینی و کسب و کارهای مختلف چنان در جامعه رواج یافته است که هر یک از حوزه های موجود در جامعه یا زندگی فردی و اجتماعی را تحت پوشش قرار می دهد. به عبارت دیگر، کسب و کارهای نوپا یا در اصطلاح، استارت آپ ها بهترین فرصت برای کارآفرینی هستند.

کلون کردن استارتاپ‌‌‌ها مفید و سازنده است در این مقاله سعی شده از اصطلاحات تخصصی دوری و محتوایی آموزشی و تا جایی که به مفهوم لطمه نزند ساده سازی کنیم. این مقاله به مرور تکمیل‌تر خواهد شد. اگر ضعفی در محتوای آن مشاهده کردید پوزش ما را پیشاپیش پذیرا باشید. از دوستانی که با نظراتشان […]

سئو سایت چیست؟ سئو سایت چیست؟ شاید برای شما بارها این سوال پیش آمده باشد که سئو سایت اصلا چه کاربردی دارد و یا چه تاثیری در بازدید سایت ما دارد. طبق نظر کارشناسان بسیارو سایت مطرح ویکی پدیا ، سئو یک روند مناسب برای بهتر دیده شدن شما و سایت شما در زمینه ایست […]

زمانی که سکوت در ایجاد برند شخصی تان کلید طلایی است! کلمه مناسب ممکن است موثر باشد، اما هیچ کلمه‌ای تا به حال به اندازه یک مکث به موقع موثر نبوده است. مارک تویین بسیاری از مواقع دشوار است که پاسخ کسی را ندهیم، به خصوص وقتی که احساس می‌کنیم مورد حمله و نقد قرار […]

۱۲ نکته ی دانستنی پیرامون هدایای تبلیغاتی هدیه یک اتفاق مثبت است. یک رسم ریشه دار و البته تاثیر گذار برای دیده شدن، برای محبت کردن و انتقال یک حس خوب و ناب. این مهم در حوزه کسب و کار نیز موضوعیت و حتی طریقیت دارد. هدیه دادن به مشتریان می تواند علاوه بر تبلیغ […]

مورد عجیب بانک ملت من مشتری بانک ملت نیستم و بجز حسابی که حدود ۱۰ سال پیش باز کردم و همون موقع‌ها کارتش رو گم کردم و دیگه سراغش نرفتم، تمام مواجهه‌ی من با این بانک برخورد با بیلبوردهای متفاوت و البته مفصلش در سطح شهر بود. تابلوهایی که در یک فصل به شکل برعکس […]

رنگ‌ها چه نقشی در طراحی بنر دارند؟ هر برند دارای یک هویت و شخصیت است و تیم بازاریابی باید بداند که قرار است هویت برند آنها چه نقشی در ذهن مخاطب ایجاد کند. این شاید ساده باشد، اما برندینگ یک چرخه کامل و یکپارچه در مورد انتقال پیام، ایجاد تجربه و ایجاد رابطه و تعامل با […]

سیلاب آق قلا؛ کمک به آسیب دیدگان یا فرصت برندینگ سلام. بدون مقدمه، شروع کنم. قبل از هر چیزی این رو بگم که من هم مثل هر انسان دیگه ای از اتفاقی که افتاده ناراحت هستم و متاثر، اما توی این نوشته صرفا دارم به ابعاد دیگه ی ماجرا نگاه می کنم و امیدوارم که […]

نت پروموتر اسکور پایین یعنی فاجعه؟ نت پروموتر اسکور پایین، لزوما بد نیست : موضوع جالبی که ازکتاب نسل چهار بازاریابی#کاتلر دیدم ، حیفم اومد به اشتراک نذارم. از معروف ترین سنجه های دفاع برند، امتیاز خالص ترویج دهنده Net promoter Score هست که ازاختلاف درصد بیزاران برند از درصد مدافعان برند بدست میاد.”یوگو برند […]

این روزا چی برند رو جذاب می کنه؟ برای مسیر مشتری بعد از بازنشست شدن مدل آیدا(AIDA) مدل پنج اِی(آگاهی،جذابیت،پرسش،عمل ودفاع) مدنظره.نرخ تبدیل پایین آگاهی به جذابیت، نشان دهنده پایین بودن جاذبه برنده.درعصر دیجیتال،برندهای انسانی،جذاب ترین برندها هستند.مشتریان به طور افزونی به دنبال برندهایی با شخصیت انسانی هستند که رفتار انسانی دارند،مهربان، دوست داشتنی وآسیب […]

کانداکی ملکه‌ای از جنس کهن‌الگوها در انقلاب سودان کانداکی ملکه‌ای از جنس کهن‌الگوها در انقلاب سودان اگر این روزها در اینترنت و شبکه‌های مجازی چرخی زده باشید، حتما زن جوانی را دیده‌اید که با شمایل و دشداشه‌ای عربی، آهنگی می‌خواند و مردم در جواب آن ثوره می‌گویند. در زبان عربی ثوره به معنای انقلاب است […]

یکی از نکات مهمی که برندهای بزرگ را از سایر رقبای حاضر در بازارهای مختلف متمایز می کند، توجه به مفهوم آگاهی بخشی پیرامون برند است. آیا شما هم تا به حال از آشنایی کامل مشتریان با نام برندهای بزرگ تعجب کرده اید؟ در حقیقت خریدارها تقریبا نام برندهای بزرگ در هر صنعت مشخصی را به خوبی می شناسند.

در این مقاله در خصوص مراحل برندینگ بحث می نماییم. هر یک از این موارد می تواند یک تحول بزرگ در یک کسب و کار ایجاد نماید. مهم نیست که شما به دنبال برندینگ B2B یا برندینگ B2C یا برندینگ B2G باشید. نکات زیر در هر بازاری قابل انجام است.

آیا شما نیز اکنون بیش از هر زمان دیگری اکانت های سرگرمی و طنز (Meme) را در صفحه نخست اینستاگرام تان مشاهده می کنید؟ حضور گسترده اکانت های سرگرمی در اغلب شبکه های اجتماعی قابل مشاهده است. در اینستاگرام نیز اکانت های خارجی نظیر Kale Salad و Daquan میلیون ها فالوور جذب کرده اند. به این ترتیب اکنون آنها بدل به برندهایی کاملا حرفه ای و پرطرفدار در شبکه های اجتماعی شده اند.

با توجه به تغییرات قیمت زیرساخت ها و هزینه های ارائه خدمات، مسترفالو نیز  علی رغم خواست قلبی خود مجبور به تغییر شرایط اعطای نمایندگی شده  و اعلام میدارد. بای ملاحظه شرایط جدید به اینجا مراجعه فرمائید.

❌مشتریان خود را از اینستاگرام جمع کنید ✅تخفیف ۱۰ % : ۹۶۲۲۷۱۶۲   در ضمن میتوانید کسب و کار خود را در مجموعه کانال های “ساخت ایرانی”  درج کنید. معرفی تولید کنندگان با کیفیت #ایرانی www.saakhtirani.com  🌐 teleg🆔 t.me/saakhtirani insta🆔 instagr.am/saakhtirani soru🆔 sapp.ir/saakhtirani گروه t.me/joinchat/H3y_RUXscsKvFFDVhMSyug   🔗

افراد میکرو اینفلوئنسر‌ اکثریت جامعه اینفلوئنسر‌ها را تشکیل می‌دهند. یک میکرو اینفلوئنسر‌ برخلاف سلبریتی‌ها و اینفلوئنسر‌های بزرگ، رفتار عادی‌تری دارد. یک میکرو اینفلوئنسر فردی معمولی است که علاقه‌‌مندی‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد و از این رو تأثیرگذاری زیادی در معرفی برند به جامعه دارد.

شبکه های اجتماعی درست مانند آب یا هوا برای بازاریابی دیجیتال است. به عنوان یک بازاریاب ما نیاز انکارناپذیری به شبکه های اجتماعی داریم. با این حال چنین نیازی نباید ما را کور کند. یک بازاریاب موفق همیشه نگاهی واقع‎گرایانه، مسئولانه، عقلانی و هوشمندانه نسبت به تمام جنبه های شبکه های اجتماعی دارد.